1. Ce înseamnă achiziționarea unei colecții?
Dacă decideți să achiziționați una dintre colecțiile noastre exclusive, veți primi lunar câte un colet cu fiecare numismat cuprins în colecție. Comenzile pleacă în mod automat la o distanță de 28 de zile una de cealaltă, astfel încât să vă puteți bucura de completarea colecției fără griji.
2. Nu sunt interesat să primesc în mod regulat monede /medalii, vreau să comand doar un singur produs. Cum trebuie să procedez?
Compania Casa de Monede oferă nu numai o gamă largă de produse individuale, ci și colecții întregi. Prin urmare, înainte de a comanda, vă rugăm să verificați dacă este sau nu o colecție.
3. Doresc să întrerup/opresc colecția. Cum trebuie să procedez?
Vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru relații cu clienții. Colecția poate fi întreruptă sau oprită în orice moment. Țineți minte faptul că există posibilitatea de a reveni oricând la continuarea colecționării numismatelor, condiția fiind ca limita colecției respective să nu fie atinsă.
4. Cum pot afla câte monede/medalii conține o anumită colecție?
Vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru relații cu clienții. Operatorii noștrii vă vor trimite toate detaliile despre colecția respectivă. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că unele colecții sunt colecții deschise. Asta înseamnă că aceste colecții sunt extinse treptat cu monede sau medalii suplimentare.
1. Cum pot comanda produsele voastre?
Produsele pot fi comandate adugându-le în coșul de cumpărături la www.casademonede.ro și apoi completând formularul de comandă cu toate datele solicitate. De asemenea puteți contacta serviciul nostru de relații cu clienții la 0352 802 802 . Operatorii noștrii vor fi bucuroși să completeze comanda împreună cu dumneavoastră (prețul apelului în funcție de tariful operatorului de telefonie de care aparțineți).
2. Cum achit comanda?
În cazul în care comandați direct de pe site-ul web www.casademonede.ro, puteți alege dacă plătiți online folosind cardul bancar sau în sistem ramburs la serviciul de curierat Fan Courier. Dacă efectuați comanda telefonic prin serviciul de relații cu clienții, vă putem trimite în email detalii de plată (număr de cont, simbol variabil, sumă) pentru plata prin transfer bancar.
3. Cum aflu în ce stadiu este comanda?
Dacă nu ați primit încă numărul de expediere, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru relații cu clienți. Operatorii noștri sunt disponibili în zilele lucrătoare de la ora 09:00 la 17:00.
4. Pot anula comanda?
În majoritatea cazurilor, când coletul nu a fost încă predat transportatorului, comanda poate fi anulată. Pentru a anula comanda, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru relații cu clienții.
5. Cum aflu disponibilitatea produselor?
Toate produsele care sunt afișate pe site-ul nostru sunt de obicei disponibile în stoc. Cu toate acestea, este important de reținut că unele dintre ele sunt ultimele exemplare. Pentru disponibilitatea produselor care sunt marcate momentan ca epuizate, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru relații cu clienții.
1. Cine livrează coletele voastre?
Coletele sunt livrate exclusiv prin serviciul de curierat Fan Courier.
2. Care este prețul pentru livrarea coletelor?
Prețul variază în funcție de tipul de livrare. Pentru mai multe informații apăsați aici:
3. Cât timp durează livrarea coletelor?
Comenzile sunt livrate cât mai repede posibil. Majoritatea comenzilor sunt livrate în termen de 7 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii. În cazul în care comanda dumneavoastră nu a fost livrată în 14 zile lucrătoare, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru relații cu clienții.
4. Cum aflu dacă comanda mea a fost deja expediată?
Informațiile despre expediere le veți primi în e-mail în ziua transmiterii acesteia către transportator.
5. În ce interval de timp trebuie să ridic comanda?
Timpul de depozitare al expedierii variază în funcție de timpul de expediere, acesta este de 7-14 zile. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați serviciul de curierat Fan courier oferind acestora numărul de livrare.
6. Comanda poate fi ridicată personal?
Casa de Monede nu deține magazin fizic. Prin urmare, produsele achiziționate nu pot fi ridicate personal.
1. Doresc să returnez un colet. Cum procedez?
Aveți dreptul să vă retrageți din Contractul de vânzare fără a indica un motiv anume, în termen de 14 zile de la data livrării produselor. Cumpărătorul va returna coletul livrat cu toate componentele pe cheltuială proprie prin trimiterea acestuia la adresa Casa de Monede, PO BOX OP1, CP10, Drobeta-Turnu Severin, Mehedinți, în ambalajul original (capsulă), cu toate documentele anexate și contul original. Cumpărătorul va păstra dovada expedierii.
2. Moneda/medalia pe care am primit-o este deteriorată. Cum procedez?
Vă rugăm să contactați echipa noastră de relații cu clienții cu o descriere detaliată și o fotografie a produsului deteriorat. De îndată ce primim fotografia numismatului, o vom examina cu atenție și vă vom contacta cu privire la procedura ulterioară.
1. Cum garantați calitatea produselor pe care le vindeți?
Monedele și medaliile noastre sunt livrate împreună cu un certificat de autenticitate, care garantează autenticitatea, originea și specificațiile tehnice ale numismatului respectiv.
2. Nu doresc să primesc oferte publicitare prin poștă, telefon sau e-mail. Cum procedez?
Vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru relații cu clienții și indicați forma de comunicare pe care o preferați.